Squashmatch: 6-0 till min sambo…

Jävlar vad roligt det är med squash!
Men gud vad svårt det är att överhuvudtaget ha någon chans att vinna över min sambo. Vi har kört set om 11 poäng och idag vann min karl med 6-0. Jag lyckas få några poäng på varje set, men aldrig få något övertag, när jag väl känner att jag spelar helt okej, då lägger han bara in nästa växel och jag är totalt chanslös igen.

Men som sagt, roligt är det verkligen!

Tid: 52 min
Maxpuls: 175, 86%
Snittpuls: 151, 74%
Kaloriförbrukning: 604

Haha! Fråga mig inte om min min. Jag ser allmänt störd ut, men jag bjuder på den!

Etiketter: ,

4 svar to “Squashmatch: 6-0 till min sambo…”

  1. kajakrille Says:

    Jag är tyvärr värdelös på squash! 🙂

  2. Träningsglädje Says:

    du ser vältränad ut!!! skitsnygg!

  3. Evelyn Says:

    Hej!
    Kan inte du svara hur du räknar kalorierna som du gör av med genom träningen?

    kram Evelyn

Lämna en kommentar