Dagens tacksamhet:

  • Jag är så oerhört tacksam över det våriga och snöfria Stockholm jag kom hem till idag. Sol, ljum vind och grusiga gator fyllde mig med någon form av lyckokänsla som jag är så tacksam över.
  • Jag är tacksam över att mamma var hemma när vi åkte iväg till Stockholm imorse, även om det innebar att hon missade sin vattengympa. En mamma på strålande humör är väl bland det bästa för en dotter, och idag var en sån där dag då jag gärna hade suttit någon timme med henne och bara pratat innan vi åkte, men som det var nu fick vi iaf kramas och jag fick extra lasthjälp innan vi for iväg till storstaden.
  • Jag är tacksam över att jag inte måste vara bäst på något (i det här fallet squash) för att kunna tycka att det är superkul. Med andra ord – jag kan bortse från prestationen i vissa lägen. Det är så sunt och jag är både stolt över mig själv och tacksam över den känslan och insikten.
  • Jag är tacksam över att jag imorgon har stallfri dag! Det händer inte ofta och därför känns det som lyx de dagar då jag inte behöver åka upp till stallet.
  • Jag är tacksam över att jag mår bra, är frisk och glad. Det om något är något att vara tacksam över.

Etiketter:

5 svar to “Dagens tacksamhet:”

  1. anonym Says:

    ähh..jag är stolt att jag tog trappan ist för rulltrappan idag..jag får nöja mig med det, i min stressiga tillvaro FYLLD med träning!

  2. emliscious Says:

    visst finns det så mycket att vara tacksam för!? och fokusera på?! det som är smolket är ju bara ett dammkorn i jämförelse!!

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Åh, dte stämmer så vä! Och ju mer tacksamhet man visar inför det bra i livet, desto mer ser man allt man är tacksam över!

  3. Sabina Says:

    Börjar bli lite sugen på att köpa en pulsklocka, vad tycker du man bör tänka på? Vilka funktioner känner du att du själv har användning för, några som är överflödiga?
    Nåt bra tips helt enkelt?

Lämna en kommentar