Dags för en dust med min PT.

Enligt sms:et jag precis fick ska han köra så hårt med mig att jag inte ens ska orka krypa ut.
Skräckblandad förtjusning.

Kul. Är laddad.

Etiketter: ,

2 svar to “Dags för en dust med min PT.”

  1. jenfan75 Says:

    En sån skulle jag också behöva=)
    Kämpar med vikten jag med..

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Den där skräckblandade förtjusningen skulle jag ge mycket för att vara med om! Ända sedan jag drog igång med träningen i början av året så har jag drömt om att få ha en personlig tränare som i lite ”biggest loser”-anda, dvs en som skriker på en när man försöker ge upp och verkligen peppar en aggressivt, men som innan och efter träningspasset ändå kan vara ödmjuka och ge en förståelse och tips.

    Hur har du skaffat din personliga tränare? Är det genom gymmet? Hur ofta går du hos denne? 🙂

Kommentera

