Dagens tacksamhet:

Det känns bra att börja med dagen tacksamhet igen. Det är ett sätt att avsluta dagen och fokusera på det positiva. Ger en fin känsla i hjärtetrakten. Livet är fyllt med saker att vara tacksam över.

  • Jag är tacksam över att jag mår så pass bra som jag gör.
  • Jag är tacksam över att dagens morgonpromenad blev av och att den blev av i ett vitt vackert vinterland som solen även bestämde sig för att belysa just när jag var ute och gick.
  • Jag är tacksam över all kärlek jag får från min omgivning.
  • Jag är tacksam över att jag känner mig bekväm i min kropp.
  • Jag är tacksam över att jag är helt klar med alla föreberedelse rinför jul och inte behöver stressa med något i sista stund.
  • Jag är tacksam över att Sara skrev det här inlägget och satte ord på saker jag har funderat länge på. Precis vad jag behövde läsa idag!


(Alice är tacksam så fort hon får vara med och springa..)

Etiketter: , ,

Ett svar to “Dagens tacksamhet:”

  1. Träningsglädje Says:

    🙂 kram!

Lämna en kommentar