Utvärdering av vecka 21.

Sista veckan i Egypten var en ritkigt bra vecka, nog för att den började med lite mat/tränings ångest och eksem, men så fort jag jobbade mig igenom det, så var det som om en hel del bara släppte. Jag fick flera tuffa, roliga pass och kände mig pigg. Var uppe tidigt på morgonen, gick och lade mig relativt tidigt. Det kändes som om kroppen fick precis vad den behövde.

Sammanlagt blev det 4 timmar och 36 minuters träning, fördelat på fyra dagar, helt okej. Det känns så skönt dock att vara hemma igen för att kunna bita tag i träningen och maten igen. Ledord framöver: regelbunden mat, rolig, varierad träning samt bra med sömn.

Måndag:Löpning 26 min, 3,5 km, 2 min sidoplankan

Tisdag: VILA

Onsdag: Rask Promenad 41 min, 4 km

Torsdag: Vila

Fredag: Volleyboll 60 min, Löpning 27 min, 4 km, inkl 50 burpees

Lördag: Volleyboll 60 min, Löpintervaller 56 min, 4 km, inkl 70 burpees och 4 min sidoplankan.

Söndag: Vila

9 svar to “Utvärdering av vecka 21.”

  1. therese Says:

    Vilka snygga ben du har!

  2. Plyo vadå? | Träningsglädje Says:

    […] en form av funktionell styrka för triathleter. Det hoppas på de Easy linepass jag går på och det hoppas burpees till ve och förbannelse. Men så får man resultat […]

  3. Beckis Says:

    Bra jobbat på semestern! Vet inte om jag hade klarat av att göra någon träning alls =D

  4. Thea Says:

    Hörru du madam, måste hålla med therese, du har jättefina ben.

    Jag hade nog inte tränat om jag var på semester utomlands, så verkligen bra jobbat :)…

  5. Andrea Says:

    My god är detta du?? Tittade på gamla bilder…känner knappt igen dig..

    Såå bra jobbat, Skit snygg klänning (Och ben 😉

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Haha, tack! 🙂
      Ja, visst är det jag (och de där gamla benen tycks hänga med 😀 ) och nog har dte hänt en del den sista tiden. atck för att du påminner mig!

  6. Nike Convention 2010 | Träningsglädje Says:

    […] tredje passet hittade jag min bloggidol Äta Träna Kämpa. Jag körde klassen thaiboxning med henne. Vi såg inte av någon thai men bjöds på en del box […]

  7. Vilken helg! | Träningsglädje Says:

    […] passa på att göra annat. Som att lära känna nya grymma människor till exempel. Tjejen bakom Äta Träna Kämpa är fantastiskt trevlig och även om jag förstått det genom bloggen så var det mycket roligare […]

Lämna en kommentar