Spring Topploppet med mig!

Imorse var jag som sagt på Blueberry och åt frukost tillsammans med några andra bloggare och Topphälsa. Topphälsa ville presentera sitt lopp Topploppet med sin slogan ”Det har aldrig varit så roligt att springa!” Topphälsas chefredaktör Frida Boisen pratade om hur Topphälsa vill peppa, inspirera och motivera och därför har gjort ett lopp som ska vara fullmatat med intryck och pepp längs med vägen. Ett roligt och glädjefyllt lopp. Jag som verkligen saknat löpningen ser fram emot att ha det här loppet att se fram emot. Mitt mål är att kunna genomföra 5 kilometer utan smärta i foten.

Topploppet  går av stapeln lördagen den 2 oktober i Hagaparken och man kan springa antingen 5 eller 10 km.

Om du vill vara med och springa Topploppet med mig i Team ÄtaTränaKämpa, så tycker jag att det vore jätteroligt! Det blir som en enda stor löparfest, bloggträff och perfekt avslut på den kommande SeptemberUtmaningen (håll utkik, den kommer snart!) på samma gång. Alla som på något vis kan ta sig runt 5 km på något vis, kan vara med.

Vill du vara med så mailar du ditt namn och din adress till atatranakampa@hotmail.com senast den 6:e september. Det kostar 295 kronor att vara med och i priset ingår inte bara en goodiebag, utan också tillgång till topphälsas löparcoach Caroline Kullberg som kommer hålla träningar en kväll i veckan fram till loppet. På träningarna kan alla som ska delta i loppet vara med, oavsett tempo man springer i och oavsett om man är nybörjare eller springer mycket.

Klart ni ska vara med, jag tror att det här kommer bli jätteroligt!

Bild lånad från Topphälsa.

Etiketter: , ,

17 svar to “Spring Topploppet med mig!”

  1. Sara Says:

    Fasen vad roligt det skulle vara!! (säger jag som inte ens är nån löpare..) Ibland känns det trist att jag inte bor i Stockholm.

  2. kroppstransformation Says:

    Ååå min kära,
    jag har repetition hela eftermiddagen. Jag kan inte komma. Jag hade på känn att det var nåt som skulle hända 2 sept.. och så rätt jag hade!

    Jag är med i tanken.. jihaaaaaaaa 🙂

  3. Träningsglädje Says:

    jag är med i tanken. haha.

  4. trippel A. Says:

    var irreteret jag bliver på att jag inte bor i Stockholm – Ni gör ju allt det roliga….;o) jag hade så gärna deltagit.. suk..
    Kanske dax att försöka att själv arrangere et lopp ??

    Lycka till – det kommar att gå toppen

  5. Veronica Says:

    Vilken härlig blogg du har! 🙂
    Jag är så sur över att jag itne kan vara med på topploppet, verkar så kul, men jag måste jobba 😦

  6. Pernilla Says:

    Men åh, jag vill ju också – lite långt att åka 50 mil bara… Kanske ska starta ett upprop för Topplopp i Göteborg?

  7. Vickan Says:

    Åh, det där skulle faktiskt jag kunna tänka mig att vara med på 🙂

  8. Thea Says:

    Men du jag springer ju inte alls. Det kommer att ta hur länge som helst för mig att ta mig runt 5 km medan alla andra rusar iväg. 🙂

    Men det skulle ju vara superkul att träffa dig!!

    Jag funderar… jag ska kolla hur jag jobbar.

  9. Thea Says:

    Hur många är det i varje team?

  10. Pärlan Says:

    Jag har anmält mig till ToppLoppet jag med 🙂 Dock kan jag inte direkt springa, utan det blir väl mest promenad…

  11. Minendie Says:

    Jag är sugen på att vara med, skulle vara kul. Men jag orkar inte springa utan det blir i så fall mer en rask promenad. Hur många platser finns det i ditt team?

  12. Lite topplopp kanske? « ÄTA TRÄNA KÄMPA Says:

    […] Läs mer här. […]

  13. ÄtaTränaKämpa Says:

    Det finns obegränsat antal platser i mitt team och alla, oavsett ambitionsnivå är mer än hjärtligt välkomna!

Lämna en kommentar