Märkliga symptom och tidig kväll.

Sen igår har jag haft en konstig känsla i nedre bröstkorgen/övre magen. Lite diffus och igår smärtade det när jag andades. Jag misstänker magmunnen. Idag kändes det bättre, men jag tog en vilodag för säkerhets skull.

Imorgon ska jag starta dagen med morgonyoga, så nu säger jag tack och godnatt. Såhär tidigt var det månader sen jag gick och lade mig..

Ses vi uppe i ottan imorgonbitti?

5 svar to “Märkliga symptom och tidig kväll.”

  1. tweety26 Says:

    Här är en som är redan är uppe, dags för en powerwalk snart 🙂 Ha en bra onsdag, Peppkram

  2. ida Says:

    hej, skulle det bli någon september utmaning eller är jag ute och cyklar?! peppkram

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Det kommer en 6-veckors utmaning som ska sätta igång om ungefär en vecka, så både ja och nej! 🙂

  3. Anna Says:

    Å, jag längtar till utmaningen!

Kommentera

