Den sista dagen..

Jag hade inte tänkt nämna det på bloggen egentligen. Men jag kör en liten kupp mot mig själv och lägger in en liten notis om det iaf. Idag är nämligen sista dagen att rösta på sin favorit-träningsblogg här.

bloggtavling

Jag ser positivt på tävlingen, det är roligt om träningsbloggarna får lite mer uppmärksamhet, men jag har inte skrivit något om det tidigare, för att jag tycker att det blir lite fånigt när man raggar röster. Jag är övertygad om att de bloggarna som sticker ut, får sina röster ändå. Men som sagt, en liten påminnelse för er som glömt att rösta och ett tips för er som missat tävlingen. Rösta rösta!

2 svar to “Den sista dagen..”

  1. emlisicous Says:

    håller helt med!
    dessutom känns de skumt att be om röster…
    jag tror den bästa vinner iaf =)

  2. stockholmkat Says:

    Jag har just röstat – dels för att jag blir gladast och mest inspirerad när jag tittar in här, dels för att du inte så uppenbart röstfiskat som de andra jag läser 🙂 Det är väl svensken i mig, haha.
    Lycka till!

Kommentera

