Svenska Biggest Loser

Jag ser fram emot svenska Biggest Loser som sätter igång 6 september, kl 20:00 på tv4. Jag inspireras av andras kamp mot ett sundare liv. Dessutom ser jag fram emot att se de två svenska personliga tränarna Tanja Djelevic och Mårten Nylén in action.

Etiketter:

6 svar to “Svenska Biggest Loser”

  1. gorgina Says:

    Håller med dig. Ser också fram imot det. Känns mer nära och riktigt nu när det är svenskt.

  2. Jonna Says:

    Åh.. jag ser oxå fram emot det, speciellt eftersom jag känner de två söta tvillingarna Linn och Maria som är med i programmet.. ska bli såå spännande!

  3. Eva Says:

    Intressant, hade ingen aning om att det var på gång. Jag tittar nästan aldrig på tv – så tack för tipset, det ska jag kolla på! 🙂

  4. natalie Says:

    Håller med det är så pepp att se andras framsteg och det ska bli riktigt roligt att följa det programmet =)

  5. annastei Says:

    Hm, jag skulle gärna titta, men jag vet med mig att det brukar vara svårt att komma ihåg och passa tider sådär… Hoppas avsnitten kommer på tv4 play också!

  6. Emmas Form - träning, kost & vikt Says:

    Ser också fram emot det! =) Fast många säger att det är förnedrings-tv bara för att tränarna skriker på deltagarna (ref. till amerikanska BL)

Kommentera

