Bröllop = ovärda trisslotter

Tårta, paj och choklad.

Måste sova nu.

3 svar to “Bröllop = ovärda trisslotter”

  1. Sarah Says:

    Så det kan gå ibland, bara att resa sig upp igen.

    Du, jag har nominerat dig en beautiful blogger award på min blogg. Vi känner ju inte varandra personligen, men jag tycker om din blogg och därför finns du med: http://pysiz.blogspot.com/2010/08/tack.html
    Du får självklart göra vad du vill med awarden 🙂

    Ha en bra dag denna söndag! kram

  2. Fattie Says:

    Ojoj. Sockerkoma?

    Svar: Det har du rätt i. Man drar lärdom av allt i livet, framförallt ledsamma händelser…

    Tack ska du ha! Jag skickar en stor virtuell kram tillbaka!

  3. River Says:

    Hej! Nu finns det en ny chans att träna för mig i Stockholm. För mer info se Träningsbloggsträffssidan på facebook! Jag hoppas du kan komma 🙂 Kram/ Emil

Kommentera

