My precious..

iPod nano

När vi var och åt på East, hade min kära syster med sig en försenad födelsedagspresent åt mig.
Inlindad i en halsduk låg den där, lila, blank och bländande. Helt fantastisk!
Dessutom med inskriptionen i bak ”Världens bästa syster Ella”

Min gamla ipod avled under Matildas sjukhusvistelse i Grekland i somras och jag har knappt överlevt utan en fungerande ipod. Man kan inte göra något utan musik/en bra ljudbok i öronen.

Nu har jag en. My precious!

Etiketter:

6 svar to “My precious..”

  1. Landkrabba Says:

    Vilken snäll syster! Och vilken läcker färg!

  2. emliscious Says:

    den var du värd =)

  3. Miss Agda Says:

    Fiiiin!

  4. Suzan Says:

    aww!!!

  5. stockholmkat Says:

    Vilken present! Nu är det bara ut o brassa i spåret 🙂

  6. Daniel Cramer Says:

    Ja man blir lätt beroende av bra musik. Jäkligt snygg färg också måste jag säga.

Kommentera

