Kommer jag överleva?

En timme innan det blir 75 min box på SATS Fridhemsplan. Det ska verkligen bli jätteroligt, samtidigt så känner jag mig en aning nervös. Kommer jag överleva? Förmodligen, men det kommer med största sannolikhet kännas att sommaren har varit lite halvslö.

Etiketter:

6 svar to “Kommer jag överleva?”

  1. Martina Says:

    Det kommer gå hur bra som helst! Dont worry, be happy 🙂

  2. BENITA - itsallabouttakingcontrol Says:

    Du kommer kicka ass! Heja!

  3. elli Says:

    GO GIRL! du måste ha världens bästa självförtroende! kämpa kämpa!

  4. ida Says:

    klart du kommer överleva och det lite lite starkare! 🙂

  5. BoelMaria Says:

    Hoppas att du överlevde… Har precis börjat följa din blogg och därför får du en award från mig.

  6. Jennie Says:

    Hoppas att det gick bra på boxen!
    Härligt med nya tag nu antar jag!?

    Ha en underbart bra söndagskväll! Kram

Kommentera

