I höst kanske det vore dags?

Jag funderade på NMT redan i höstas. Men sen hade jag tusen olika ursäkter till varför det inte blev av.

Kanske är dags att bita ihop och våga? (Jag är mest nervös över att komma dit själv, så feg!)
Det finns ju till och med NMT Rookie under hösten.
Ingen som är sugen på att bita tag i det här med mig? Verkar ju sjukt roligt!

Etiketter: ,

15 svar to “I höst kanske det vore dags?”

  1. soffan Says:

    Våga Ella, do it 🙂 !

  2. Sara Says:

    Jag är sugen! Om jag hade bott i Stockholm dårå.

  3. Erika Says:

    Jo jag vill! Jättegärna! Men jag vill heller inte gå själv 🙂

  4. Thea Says:

    Tack snälla du!

    Ja, så är det, hon har gått bort, sorg i mitt hjärtat.

    Det låter ju hur kul som helst men jag är också feg. Låter som att det är hur tungt som helst men kul.

    Kram!

  5. sofy Says:

    jag har starka planer på nmt! Måste bara kolla en sista grej och nu råkade jag anmäla mig till beach som går på onsdagar… galet så mkt man vill göra. Även om du går själv så kommer du snabbt in i det. Efter tre pass är du en i gänget – jag lovar!

  6. Pernilla Says:

    Jajaja, kööör! Det är så jäkla kul! Har Military Fitness i Göteborg sommar (med litet uppehåll de senaste veckorna för ond fot) och ska köra september och oktober med. SJUKT jobbigt men oj va skönt efteråt!

  7. Hea Says:

    Har har testat Army Fitness tidigare och kommer att köra igen nu i höst. Det är tufft, men otroligt i skoj.

  8. Camilla Says:

    Fy fanken vad roligt det vore. Jag har dock sabbat mitt ben i sommar, just nu vågar jag inte göra något som belastar det förutom spinning/cykling. Läkarbesök imorgon dock, så om de friskförklarar mig så kanske man ska ta och testa på lördag 🙂

  9. Maria Finnved Says:

    Jag är sjukt sugen men vågar inte heller riktigt själv… 🙂

  10. stockholmkat Says:

    Jag och Erika har snackat om det – ska vi köra?!

  11. ÄtaTränaKämpa Says:

    Vad många det var som är sugna! Kul!
    Det enda jag funderar över, det står om NMT Rookie att det är för helt otränade personer. Helt otränad skulle jag ju inte kalla mig. Men å andra sidan känns ett vanligt NMT-pass rätt skrämmande. Var platsar man?

  12. Lotta Says:

    Jag är också grymt nyfiken på NMT rookie men tvekar dels för att jag inte vet om det är rätt nivå samt att jag isåfall inte kan vara med på måndagarna.. 😦

  13. Jens NMT Says:

    Hejsan;
    Över 100 pers(ca 70 % tjeier + 25 barn i NMT Kids) kommer å provar på Basic och Rookie pass på NMT dagen på Fiskartorp(Lilljan skogen) i morgon. Kom å prova på, gratis, kul och ofarligt. Anmälning på hemsidan under Events

  14. Erika Says:

    Jag vill nog våga mig på ett vanligt pass – för som sagt, helt otränad är man ju icke 🙂

  15. Fanny Says:

    kom kom kom! jag tror det är askul! ska prova rookieklassen imorgon, även om jag nog egentligen skulle palla med ett basic-pass. skönt att börja med det enklaste bara för att se var man ligger enligt deras tankar.
    det är ju gratis om inte annat =P

Kommentera

