110 mil senare..

..är vi hemma igen i ett enda stort regnoväder.

Sista spurten på landet blir det i dagarna, innan jag får återse mitt älskade Stockholm. Det blev tråkigt nog varken något IKSU eller någon hinderbana idag, då den stora huvudvärken slog till strax innan lunch och bedövade mig för resten av dagen.

Men då jag snart blir stolt gudmor till en liten krabat som kommer husera uppe i norr, så kommer jag återvända. Och eftersom så många verkar hålla hus i Umeå-trakterna, så tycker jag att vi tar en dejt på just IKSU eller hinderbanan (eller både och kanske). Vad säger ni?


Bäbisen viskar redan hemligheter i gudmors öra. Gäller att vara med från början..

8 svar to “110 mil senare..”

  1. Karin Says:

    Åh, Umeå! Jag pluggade där uppe och trivdes fantastiskt bra. Iksu var det ställe som fick mig att börja träna överhuvudtaget. Kul att du får möjlighet att återvända.

  2. Lotta Says:

    Låter ju som en toppen-idé! Jag vet ett pass du förmodligen skulle älska på Iksu, Total Training, GRYMT jobbigt! 😀

  3. Kajsa Says:

    Grymt fin bild på dig! Du är i och för sig alltid snygg, men just här ser du så livlig och snygg ut!

  4. Ida Says:

    Även Dynamic training är ett riktigt bra pass att köra på IKSU 🙂

  5. Emmas Form Says:

    Finns så mycket kul på IKSU! =) Varför inte testa klätterväggen eller spela beach! ;D

  6. emmaluu Says:

    Tycker det vore skitskoj med en bloggträff här i Umeå och jag skulle absolut vilja komma! 🙂

Kommentera

