Motionscykel med datorplats?

Jag är verkligen trött på allt stillasittande surfande/pluggande/datoriserande. För mig vore den optimala uppfinningen, en motionscykel med datorplats istället för styre. För jag håller på en hel del med datorn, oavsett hur jag vänder och vrider på det. Har googlat och har för mig att jag har sett något liknande för något år sedan, men kunde inte hitta det nu.

Man kanske kan fixa en själv? (Eller ”uppfinna” en cykel med kontorsplats? )

[bikecomputerdesk1.jpg]

mitlaptopbike.jpg

6 svar to “Motionscykel med datorplats?”

  1. Mats Says:

    Haha! Bild 2 borde man ju nästan kunna lösa! 😀

  2. soffan Says:

    Hahaha, bra plan Ella!!

  3. Evalinn Says:

    Ingen dum igé! 🙂

  4. pernillasviktresa Says:

    Bra idé! Stå och jobba är bra också. Då tar man en massa småsteg fram och tillbaka helt naturligt.

    mvh//pernilla be

  5. Emmas Form Says:

    Haha ja jävlar… Men det blir kanske inte så effektivt om man sitter och surfar samtidigt 😛

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Fast, för mig skulle det inte handla om effektivitet, det skulle handla om att göra den inaktiva tiden en aning mer aktiv. Tränar gör jag ju ändå, men om jag skulel kunna få in lite rörelse i de timmar då jag jobbar vid datorn/pluggar/slösurfar. Så vore det ju guld!

Kommentera

