Konvent-hysteri.

För några månader sedan var det fullkomlig konvent-hysteri på mer eller mindre alla bloggar som jag läser. Höstens alla konvent bokades och skrevs om på bloggarna.

Själv har jag inte haft tid och ro att sätta mig ner och faktiskt kika på vilka konvent som jag skulle vilja gå på och vilka jag struntar i. Med undantag för att jag faktiskt spontant har bokat en plats på The convention i Göteborg i november. Jag är sugen på något mer konvent under hösten, att ha en träningshelg atts e fram emot är perfekt när kvällarna blir mörkare och det börjar bli kallare. Men vilket/vilka det vet jag inte än.

Ska ni gå på några konvent under hösten/vintern?

Etiketter: ,

7 svar to “Konvent-hysteri.”

  1. Camilla Says:

    Allt för hälsan mässan i Älvsjö funderar jag på i all fall, kanske inte ett konvent… men.. ja… fitness magazin har ju några dagsprogram med prova-på-pass som jag är sugen på.. men vi får se.

  2. sneasty Says:

    Tack för att du inspirerat mig! Nu ska jag med ta tag i min övervikt (igen!)
    Kämpa på!

  3. Sara Says:

    Jag funderar också på om jag ska gå på nåt. Eftersom jag inte ens vet om jag har jobb i höst känns det lite osmart att lägga pengar på convent, men å andra sidan är det ju den där peppen, att ha nåt att träna inför, att se fram emot som lockar. Jag har funderat på The Convention i Göteborg, mycket för att det inte är i Sthlm, dvs, jag behöver inte sova någonstans. Anmäld är jag inte, men nu när jag hör att du ska dit blir jag ännu mer pepp 🙂

  4. fetmatillfitness Says:

    Nu fattar jag ingenting, vad är detta för olika slags konvent, var hittar man dem och vad går dem ut på?
    Klickade på länken men fann bara info att de var 6 nov och vad de fanns för klasser. Men själva iden och grundtanken vad det är för nått.
    Lät intressant med massa människor och träning.. Är de bara att man åker och tränar en hel dag med olika pass?
    *nyfiken* =D

  5. soffan Says:

    Yes, Les Mills Super Saturday (såklart) och The Convention, så då ses vi i november 🙂 !!

  6. Martina Says:

    Funderar på The convention men har ännu inte bokat in mig….

  7. Träningsglädje Says:

    har inte bokat in mig på nåt. mest för att jag inte vill vara uppbokad… haha.

Kommentera

