Det här var inte värt en trisslott.

Jag åt sådana här istället:

(Det gäller att ha bestämt sig innan, så har man inget beslut att ta när man redan är sugen.)

6 svar to “Det här var inte värt en trisslott.”

  1. Camilla Says:

    Men så bra! Det där såg verkligen gott ut.. jag den undre bilden då. 🙂

    Hoppas att du inte tog illa upp av min kommentar igår om det var värt det eller inte.

  2. Kicki Says:

    Det är vad jag kallar stark karaktär!! Hejja!

  3. Sara Says:

    Bra jobbat!

  4. pernillasviktresa Says:

    Bravo. ”Det gäller att ha bestämt sig innan, så har man inget beslut att ta när man redan är sugen.” Klokt formulerat. Det tar jag verkligen till mig.

    mvh//pernilla be

  5. Elinor Says:

    Du är en sån där underbar bit-ihop-människa som ändå inte blir för mycket. Du kan köpa trisslotter men ändå ta dig i kragen. I salute you! 🙂

Kommentera

