Utvärdering av vecka 51 (v.31)

Oh nooo, spare me!

Den här veckan känner jag mig allt annat än stolt över. Jag har inte haft någon vardag eller struktur alls. Ingen diciplin. Inget fokus. Jag har snarare fyllt år och förbrukat ett helt gäng med trisslotter. Oh no. Dessutom kom mensen idag, så jag känner mig som en ballong.

Jag längtar tillbaka till Stockholm nu. Tillbaka till vardag och ordning. Tillbaka till gymmet.

Men nu lovar jag på heder och samvete att jag ska gå på step imorgon på hemgymmet, trots att det är en tråkig träningsform. Sen ska jag köra box på tisdag, det älskar jag ju. Pepp, pepp, pepp!

Ett svar to “Utvärdering av vecka 51 (v.31)”

  1. Sara Says:

    Som jag skrev på min blogg i fredags – ibland är det bara att koppla på träningsautopiloten och köra. Tänka och känna efter kan man göra en annan dag. Den här veckan kan alltså bara bli bättre än förra, eller hur?! Själv har jag första semesterveckan nu. Jag får se hur det påverkar mina träningsrutiner (som jag ändå knappt haft i sommar). Kram!

Kommentera

