Jag älskar det här..

Vi har åkt upp till Storulvån och gått en timme. Nu har vi ätit middag, tältat och sitter ner och bara njuter.

Jag älskar det här och jag älskar känslan av frihet.
Kroppen är glad över att få jobba, själen likaså.
Jag kommer må så bra när jag kommer hem.

10 svar to “Jag älskar det här..”

  1. Osterberg Says:

    Jag är grymt avundsjuk! Passa på att njut medan du är där. För egen del blev det ingen fjällvandring i år eftersom snön envisades med att ligga kvar när jag hade möjlighet att åka upp, får spara det till ett annat år istället.

  2. emliscious Says:

    såg himla fridfullt ut =)

  3. Sofia Says:

    Kul att ni är vid Storulvån, jag gjorde en femdagars tur där för tre år sen! Det är verkligen jättefint där!

  4. Beckis Says:

    Jag vill också!

  5. Smala Jessica? Says:

    Det ser underbart ut! Älskar också att vandra sådär! Hoppas du får det riktigt bra! Kram

  6. Diva Says:

    Wow vad du är duktig! Helt underbart och inspirerande.

  7. linnism.blogg.se Says:

    Gud vad skönt att promenera sådär,
    gillar din blogg föressten. Ha det bra! 🙂

  8. Evalinn Says:

    Åh vad härligt! 🙂

  9. Apan Says:

    Det ser härligt ut. Vilken frihetskänsla.

  10. Emmas Form - träning, kost & vikt Says:

    Härligt!

Kommentera

