Tungan rätt i mun..

Idag vid lunchen blev jag utmanad av en kompis pojkvän att klara av att göra en knut på bigarå”skaftet” inne i munnen, med enbart tungan som hjälp. Inte kunde jag väl banga den utmaningen.

Det resulterade i att vi satt tre stycken runt bordet och gjorde mycket märkliga miner när vi försökte hålla tungan rätt i mun och få en liten knut på det lilla skaftet. Har ni inte testat? Gör det!

Det här kan vara årets märkligaste utmaning, men mamma sa att det var perfekt att göra när man känner sig sugen på något, för man får verkligen koncentrera sig för att få det att fungera. Om det gick? Jo, efter ett bra tag så slog jag en liten knut på den och blev sjukt glad.

(OBS. Det här inlägget kan hamna under kategorin ”Väldigt tveksamt blogginlägg”…)

5 svar to “Tungan rätt i mun..”

  1. Smala Jessica? Says:

    Haha vad kul, men grattis till att du klarade det, skulle aldrig jag 😛

  2. Li Says:

    Jag vet inte om jag säger det ofta, men jag blir glad av dig =O)
    Du har så härlig energi som du bjuder på vännen.
    Och btw, är impad över knuten =O)

  3. Pärlan Says:

    Haha vad roligt! 🙂

  4. Suzan Says:

    haha, shit vad roligt! måste testa!

  5. soffan Says:

    Oh yeah, precis som Audrey i Twin Peaks 🙂 . (För övrigt min absoluta favoritserie genom tiderna!)

Kommentera

