Spränger mina gränser:

Jag är både höjdrädd och hopprädd.

Herregud.

Men på söndag klockan 16:00 kommer det att ske, jag ska möta en av mina rädslor.

Etiketter: ,

11 svar to “Spränger mina gränser:”

  1. Träningsglädje Says:

    usch vad läskigt. men kul!!

  2. Ulrika Says:

    Åh vad häftigt! Jag skulle vilja testa det någon gång, har hittills bara skärmflugit i Alperna då jag sprang igång skärmen från en bergstopp men att hoppa ut från ett flygplan lär vara en mycket större kick. Ser fram emot att få läsa här på bloggen om din upplevelse 🙂

  3. Benita Says:

    Härligt! Hoppas du kommer få en upplevelse för livet. Och du.. dina kilon kommer nog snart falla bort igen. Du är stark!

  4. Beckis Says:

    Modigt!

  5. Evalinn Says:

    Oj vad läskigt, jag är galet höjdrädd…så jag är grymt imponerad!

  6. therese Says:

    jag har ju precis gjort det!! skit kul ju 😀

  7. Alis Says:

    Jag börjar bli lite avis… på de som känner dig privat!! Du måste ju vara gängets mestpositivaste inpirationskälla!

  8. Kristin Stenberg Says:

    Åh. Jag vill också! Är det fasligt dyrt?

  9. fetmatillfitness Says:

    Jaaa! Jag undrar med hur dyrt detta kan vara, det vore så häftigt men sååå läskigt! =D Du måste berätta allt sen =)

  10. Körsbäret Says:

    ååh, vad häftigt!! Det har jag velat göra läänge, men inte blivit ännu. Hoppas vädret håller sig soligt och fint på söndag för dig! 🙂

  11. Pärlan Says:

    Åhh vad roligt! 😀 Det kommer gå super 😉

Kommentera

