Middag.

En finfin matdag.

Etiketter: ,

5 svar to “Middag.”

  1. christin Says:

    hej ella, äsch skippa potatisen! Gör jätteskillnad för vikten om man inte äter så mycket kolhydrater.

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Hej Christin, jo det finns ju mycket man kan skippa om man vill rasa i vikt. Men målet för mig är att äta balanserat på ett stt som jag kan göra hela livet, och jag vill ju kunna äta potatis då och då, resten av livet, så jag behåller dem i min kost 🙂

  2. sanna Says:

    Håller inte med Christine! Ät potatis för bövelen, det är både gott OCH nyttigt 🙂

  3. Bondjäntan Says:

    Ser gott ut!

  4. Evalinn Says:

    Ja, det ser smarrigt ut, och potatis innehåller en massa nyttiga fibrer och vitaminer!

Kommentera

