Skärpning!

Vaknar tidigt och känner mig trött och gnällig. Behöver röra på mig men har ingen lust. Tänker otippat på Biggest Loser och på hur de får kämpa flera timmar om dagen med all möjlig träning. Håller käften, klär på mig och ska ut och ta en liten morgonpromenad.

https://i0.wp.com/www.biggest-loser.org/wp-content/uploads/2009/05/helen-before-after.jpg
Helen, från Biggest Loser.

5 svar to “Skärpning!”

  1. emliscious Says:

    ibland får vi klara oss utan inspirtion och motivation
    det är bara att KÖRA som gäller!!!!!!!

  2. smalajessica Says:

    Det är bra när det finns sådant som får en att hitta motivationen 🙂
    Peppkram

  3. Camilla Says:

    Hoppas att du tog dig ut ändå. Innerst inne vet du att du mår så mycket bättre när du gjort det.

  4. Becca Says:

    Jag har funderat och googlat men inget bra svar, bilden du la upp är mina tankar.. vet du/någon om man kan bli vältränad och fit från att ha gått från bmi på fetma nivå? Jag tänker på all löshud osv??.. då kan det ju inte vara en myt att den går att träna bort det eller? Är några ut biggest loser helt enkelt undantag? Alla blev ju inte lika vältränade som Ali och Hellen exempelvis=/ Kanske bara är gener som kan svara på detta?

  5. soffan Says:

    Maj gaaad vilken skillnad!! Tänk att det ens är möjligt… Jag gillar att kika på Biggest Loser, vilket jädra hästjobb de gör alltså… Grymt!

Kommentera

