Morgonpromenad imorgon då?

Jag vet inte vad ni har för utsikt, men för morgondagens morgonpromenad, tänker jag absolut njuta lite extra av den här utsikten. När man inte ligger på sjukhus är Grekland rätt schysst faktiskt.

Nu är det dags att sova, men jag räknar med ett gäng som är ute och njuter med mig imorgonbitti? Okej? Härligt!

(Om ni tycker att det känns för jobbigt att komma upp/ut, tänk på mig (stackars mig, haha), det är kvävande varmt här, min ipod har dött i en kopp utspillt the och när jag går upp så är det med vetskapen att min syster ligger kvar och sover och att jag har semester och också skulle kunna sova hur länge jag vill. Men jag tänker såhär – morgonpromenad är egentid, balsam för kroppen och världens bästa sätt att starta dagen på! Inget tjaffs om fettförbränning eller sånt, bara en kärleksfull gest till min kropp som är gjord för rörelse. )

Ett svar to “Morgonpromenad imorgon då?”

  1. Körsbäret Says:

    Vad skönt att läsa att allt verkar lösa sig till det bättre för er!
    Jag är med och promenerar imorgon, lite balsam för kroppen är en utmärkt start på helgen! 🙂
    Kramar /Körsbäret

Kommentera

