Vad jag längtar efter just nu:

  • En dusch. Sist jag duschade var i fredags…
  • En egen säng som inte är en brits i en sjukhussal.
  • Sverige.
  • Min familj och sambo.
  • Trevliga medmänniskor.
  • En frisk syster.
  • Frisk luft och inte 20 h/dygn instängd på ett sjukhus.
  • A/C!
  • Ett rejält träningspass så jag slipper all rastlöshet i kroppen och kryp i benen.
  • En dusch.

Ni skulle se mig nu. Inte direkt in my prime, så att säga.

5 svar to “Vad jag längtar efter just nu:”

  1. emliscious Says:

    tänke rpå dig och på er!!
    håller tummen att ni snart får komma hem!!

  2. KarinA Says:

    Kämpa på! 😉 Det blir bättre! kram

  3. Cissi Says:

    Tänker på er! Hoppas det blir bättre inom kort!

  4. Anonym Says:

    …o Linie…!!

Kommentera

