Operation

Det kommer förmodligen bli lite tyst här de närmaste dagarna. Min syster ligger just nu på ett sjukhus på en helt annan ö och inväntar en operation för blindtarmen. Den här dagen är bland de värsta jag någonsin varit med om, med mycket oro och rädsla, ambulansfärder, båtresa, oförskämda läkare, storgråt, ingen sömn eller mat men en stor portion ångest. Vill ni ha ett råd? Bli aldrig allvarligt sjuk i Grekland.

Håll tummarna att diagnosen är rätt och att operationen går smidigt (samt att jag får några timmars sömn inatt..)

16 svar to “Operation”

  1. Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv Says:

    Ush låter inte skoj. Hoppas det går bra för din syster

  2. Nene Says:

    usch vad jobbigt :/ hoppas allt blir bra till slut iaf!

  3. sparrismarris Says:

    Fy för att bli sjuk när man bara ska njuta, som att det finns någon bra tid. Hoppas att allt går bra!

  4. Elin Says:

    Usch, vad jobbigt att råka ut för något sånt när ni är så långt hemifrån…. 😦

  5. emmaluu Says:

    Nej, va hemskt! Tänker på er massor!

  6. Li Says:

    Åh vad jobbigt! håller tummarna för lillasyster och passar på att ge storasyster en kram full av stärkande energi!

  7. Marie Says:

    Håller tumamrna för Er och hoppas att allt går smidigt. Marie

  8. Ellen - I gyllene löparskor Says:

    Nej men fy vad hemskt att råka ut för sjukdom när man är utomlands dessutom. 😦 Hoppas att det går bra för din syster!!!

  9. Running girl Says:

    Usch va jobbigt. Hoppas allt går bra.

  10. Jennie Says:

    Hej tjejen!
    Verkligen tråkigt med din syster! Hoppas allt går bra. Ville bara dela med mig av egen erfaranhet…min pappa fick operera bort blindtarmen akut när vi var på semester i Italien för 10 år sedan. Sjukhuset var inte alls i klass med det vi är vana vid i Sverige så vi var livrädda…men vet du vad!? Det gick bra! Och det tror jag att det kommer att göra för din syster också. Jag håller i alla fall tummarna! Förstår att du är orolig! Lycka till med allt! Styrkekramar =)

  11. Sophia Says:

    Skickar iväg en tröstkram genom cyberrymden, sköt om er, allt kommer gå jättebra!

  12. Maria Says:

    Jag håller alla tummar!
    Vilken tur att du är en sån stark människa som faktiskt klarar av att säga ifrån när det behövs och folk inte förstår vad hon/ni behöver. Även om du är trött och sliten nu är jag säker på att du varit helt oumbärlig för din syster i det här läget!
    Allt kommer att ordna sig!

  13. Sara Says:

    Jag hoppas att hon kryar på sig snart! Det kommer att gå bra även om det kan verka kaotiskt och inte alls känns så. Kram

  14. Beckis Says:

    Herregud! Hoppas verkligen att allt går bra! Håller tummarna för er! Krama!

  15. Dessi Says:

    Nej men usch! 😦 Hoppas verkligen att din syster snart mår bra!

    *kram*

  16. Pärlan Says:

    Men fy!! Usch, jag litar verkligen inte heller på andra länder än Sverige. Jag hoppas verkligen att det gick bra för din syster!

Kommentera

