Förmiddagsyoga i en kalkstengrotta.

Måste bara dela med mig utav några fler bilden från den här dagens underbara yogasession.

Vi åkte ner till en väldigt vacker strand, mitt ute i ingenstans. Eftersom vi sovit lite längre än planerat så gassade solen och vi såg inte fram emot att köra yoga under bar himmel. Brännan skulle inte vara nådig..

Men så hittade vi en grotta, sval och skuggig med fläktande vind där vi både var skyddade från solens brännande strålar och stirrande blickar. Upp med datorn, på med yoga-dvd:en och sen en timmes totalt fokus. Ont gjorde det, vackert var det och sandiga blev vi. Helt perfekt med andra ord. Att gå rakt ut till det ljumna havet och doppa sig efteråt gjorde inte heller ont direkt..

Etiketter: ,

4 svar to “Förmiddagsyoga i en kalkstengrotta.”

  1. emsut. Says:

    Måste säga att jag är riktigt avundsjuk på din semester.
    Även om jag är måttligt förtjust i värme och bad!

    Men ni får det att se rätt skönt ut. Och visar på att man
    kan träna fast man är iväg 🙂

    Heja heja! 🙂

  2. Suz Says:

    wow, häftigt!

  3. annastei Says:

    Alltså, den där grottan ser helt fantastisk ut. Lyx! Min egen yoga hemma på köksgolvet känns plötsligt inte lika grym längre…

  4. Livet, kort och gott. « ÄTA TRÄNA KÄMPA Says:

    […] har gått miste om? Å andra sidan, tänk vad mycket annat härligt, jag har ”vunnit”, yoga i kalkstensgrotta, bara för att nämna en sak. Hur var det nu med att fokusera på det jag har i mitt liv och inte […]

Kommentera

