Det här är den finaste kropp jag vet:

Bara en liten påminnelse till mig själv om jag skulle glömma.
Jag älskar mig själv och min kropp. Den är fin, stark, frisk och alldeles underbar!

Etiketter:

11 svar to “Det här är den finaste kropp jag vet:”

  1. Apan Says:

    Du är jättefin och jag blir glad av in härliga självkänsla. Fortsätt kämpa. Njut av din sköna semester.

    Jag blev så glad för peppet. Tänk att du peppar mig från Grekland. Internet är fantastiskt.

  2. Linn Says:

    Du (och din kropp såklart;) är så himla fantastisk!!!

  3. Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv Says:

    Älskar din inställning! Tänk om fler hade tänkt så 🙂

  4. clara Says:

    Men åh vilken fin inställning, jag är mycket äldre än dig och det är inte ofta jag har gillat min kropp. Jag ser ut som en köttbulle, men trots det har jag fött två underbara barn, cyklat, sprungit och spelat fotboll på viss tävlingsnivå. Jag ska försöka titta mig i spegeln och tacka min kropp,he. he

  5. smalajessica Says:

    Bästa inställningen jag hört, du är helt fantastisk!

  6. Running girl Says:

    En helt underbar strandbild på dig. Jag blir riktigt avis på greklandssemestern.

  7. Matilda Says:

    Du ar sa himla vacker syster!!

  8. Vickan Says:

    Glöm inte heller att HELA du är fin, stark, frisk och underbar!
    Fina, fina tjej!

  9. Emma Says:

    du är fantastisk! 😀 bara man går in på din blogg blir man glad! 🙂

  10. Jennie Says:

    Underbar !

  11. Karin Says:

    Så härligt att läsa :)!

Kommentera

