En tredjedel avklarad.

Efter knappt fem mil har jag tagit ännu en paus. Jag laddar batterierna med lite glass och proviva. Solglasögon för att skydda ögonen mot solen. Jag önskar jag kunde säga att det går som på räls, dessvärre är det skitjobbigt, motvind och långa uppförsbackar. Benen är som spagetti. Jag kryper fram. Känns lagom kul att jag har dubbelt så mkt kvar. Å andra sidan vore det ingen match om jag inte fick kämpa lite. Ska sitta här på bänken i solskenet och njuta av att jag har tagit mig hit, att livet är här och nu, att jag inte har något att bevisa och att jag är grym. Sen ska jag sätta fart igen!

Etiketter: ,

3 svar to “En tredjedel avklarad.”

  1. Viktory Says:

    heja heja!

  2. Osterberg Says:

    Bara två mil kvar till halvvägs, sen blir det alltid lättare!

  3. Anna Says:

    Duktiga du! Tack för all inspiration, heja heja.

Kommentera

