Världens bästa mellanmål:


Avokado med salt, citronpeppar och keso.

Perfekt mellanmål före träningen som jag snart ska bege mig mot. Sen måste jag spendera eftermiddagen med tentaplugg. Bara en tenta kvar nu. Jag ska försöka bortse från sommarvädret utomhus och bara leva mig in i kognitiv psykologi till 100%. Ikväll blir det dock en liten paus för inspirationskväll på löplabbet.

(Känner mig jätteglaaad idag!)

Etiketter:

4 svar to “Världens bästa mellanmål:”

  1. Tove Says:

    Kognitiv psykologi det lät spännande! Vart läser du det? Vad är det för utbildning? Lycka till med pluggandet!

  2. Anonym Says:

    Vi söker nu deltagare till ett nytt livsstilsprogram där träning, hälsa och skönhet står i fokus. Är du överviktig och lever ett ohälsosamt liv?

    Nu har du chansen att åka till Hollywood och göra den förändring du alltid har drömt om.

    Skicka in en bild och en presentation där du berättar om dig själv och din livssituation till: mikaela.schef@meterfilm.se

  3. Tingeling Says:

    Tycker det är tråkigt att en kvinna i din ålder snor råd från en ung mö. Kom igen Ella, sluta smygläs Kissies blogg. Hon är sjukt coool o smart, och du kommer aldrig kunna bli bättre än Kissie.

    http://www.kissies.se/?p=7161#comments

Kommentera

