Lite rygg, lite fot och lite nålar.

Jag älskar min naprapat. Han är fantastisk.
Jag älskar dock inte nålarna som sitter i min vad just nu. Man kan inte få allt, men det finns vissa grejer som han gör som inte ligger på min plus-lista: massage (det gör så galet ont), sätter nålar (det gör väl egentligen inte lika ont som det känns obehagligt..) och stretchar mina stela muskler. Jag må vara överrörlig och smidig i överkroppen, men mina benmuskler är stela så det rlcker istället.

Har äntligen fått en förklaring till mina problem och tydliga förordningar kring rehab/prehab som jag måste genomföra. Inget mer hängande i ryggen och bättre hållning. Dessvärre fick jag bud på att skippa löpningen ett tag framöver och cykla istället för fotens skull. Jag säger blä, men ska tänka positivt kring det hela. Slipper ju backintervaller! (slipper? Det är ju kul!)

Ett svar to “Lite rygg, lite fot och lite nålar.”

  1. Pia Says:

    Nya utmaningar!!

    http://cykla.stockholm.se/

Kommentera

