Lat igår, aktiv idag.

Igår var jag lat och seg. På riktigt alltså, jag gjorde inte många knop fastän jag hade tänkt att göra både det ena och det andra. Men jag hade ingen som helst lust, så jag lät mig själv vara och tänkte att en dags vila extra har ingen dött av, jag får ju snarare mer energi till helgens träning. Att jag dessutom tog mig ut till landet igår och har beundrat fölis nummer två och myst i stallet, gjorde gårdagen rätt underbar ändå. Utan endorfiner och svett.

Men när jag vaknade imorse längtade jag i träningskläderna. Så det får bli lite transportlöpning till dagens aktivitet några kilometer bort i grannbyn. Känner mig supertaggad, glad och fylld med energi. Vad härligt!

Hoppas er lördag börjar precis lika bra, nu ska jag snöra på mig skorna för dagens första, men kanske inte enda, löparvända.


Föl numemr två vill inte bli fotad, men föl nummer ett älskar kameran.

Etiketter: ,

Ett svar to “Lat igår, aktiv idag.”

  1. Lisa Says:

    Jag blir så himla glad av att läsa din blogg! Du e verkligen hur duktig som helst:D fortsätt kämpa:D!!

Kommentera

