Polarjakten

Kanske är det för att jag varit bortrest, men jag har inte hört särskilt mycket om Polarjakten bland olika bloggare, vilket känns konstigt. Det är utan tvekan ett roligt pådrag från Polar med både ”skattjakt” och möjlighet att vinna/hitta en av deras värstingklockor, RS800CX.

Nästa tävling är imorgon i Göteborg, klockan 10 släpps ledtråden, sen är det bara för alla göteborgare att ut och leta. Själv ska jag hålla utkik på fredag, då det är dags för Stockholm igen. För resten av landet så är dessa tävlingar kvar 25 maj Malmö, 27 maj Linköping, 28 maj Umeå. Hade jag haft lite bättre koll hade jag tipsat tidigare. Hoppas någon göteborgläsare tar sig an utmaningen imorgon!

Etiketter: , , ,

2 svar to “Polarjakten”

  1. Dessi Says:

    Haha jag har inte bloggat om det av egoistiska skäl – mindre konkurrens! 😀

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Åh vilken rolig grej! Jag bor förvisso inte i malmö, men bra nära, så skall nog hålla lite utkik på hemsidan i övermorgon 🙂

Kommentera

