Familjär crosstraining med svettattack.

Vilket kaos det var på gymmet idag. Inte nog med att de bygger om, deras vattenledningar hade blivit skadade i något bygge nere i stan, så hela gymmet var torrlagt. Ingen höjdare i kombination med dagens sommarvärme.

Jag och Sara körde crosstraining och vi var oplanerat färgmatchad ei svart och gult. De enda i salen som vågade annat än helsvart dessutom. Visst kändes det att kroppen var lite tyngre och visst kändes det att den senaste veckan vandrat förbi i ett ganka lågt tempo. För tempot i kroppen kändes lågt och segt. Men svetten rann iaf. Dagen till ära köra vi åtta stationer, 45 s på varje och fyra varv. Plus en liten avslutning. Puls och svett, men ingen riktig ”jag är odödlig”-känsla. Jag känd emig tvärtom, väldigt dödlig.

Något som var oerhört roligt var dock alla välbekanta ansikten i salen, förutom Sara fanns där två nära killkompisar och ute i gymmet gick min sambo omkring och lyfte vikter. Och söta Cissi i omklädningsrummet! Kändes oerhört familjärt.

Tid: 60 min
Maxpuls: 186, 92%
Snittpuls: 163, 80%
Kaloriförbrukning: 640

Etiketter: , ,

3 svar to “Familjär crosstraining med svettattack.”

  1. Sara Says:

    Det ser verkligen ut som ni har färgmatchat! Vad lustigt att det var av en slump 🙂 Ni är så synkade ni två, det måste va det!

  2. Marre Says:

    Vad snygga ni är, som solar som lyser upp gymmet! Ruskigt kul att få läsa om din Italien-resa, vilka bilder! Mmmmmmm…..

  3. Petra Says:

    Vad fina ni är! 🙂 bra kämpat i värmen utan vatten! jag är imponerad av er:)

Kommentera

