Urlakad, men ändå tacksam.

Nu har jag suttit på samma plats med glansiga ögon och tv:n på i bakgrunden i nästan fyra timmar. Är totalt urlakad och tom på energi efter dagens hemresa.

Så därför ska jag nu krypa ner i sängen och sova.
Imorgon ser jag fram emot att vakna och vara fylld med energi igen.
Jag ser också fram emot Crosstrainingen imorgon kväll halv sju i Sumpan (om någon känner för att hänga med så är ni välkomna) med Sara. Jag längtar efter puls, svett och endorfiner! Riktigt riktigt längtar.

Vägningen imorgon ser jag dock inte lika mycket fram emot. Men å andra sidan så är det inte så mycket att tjafsa om heller. Som kloka Emelie uttryckte det ”Lätt fånget, lätt förgånget”.

För att göra det här förvirrade inlägget komplett så ska jag vara lite extra tacksam som avslut på den här dagen.

  • Idag är jag tacksam över att jag är frisk, lever ett härligt liv fullt med människor som jag älskar och som älskar mig. Mitt liv är rikt på så många olika vis.
  • Jag är tacksam över att jag har så mycket att vara tacksam över.
  • Jag är tacksam över veckan i Italien och tiden tillsammans med ena halvan av min sambos familj.
  • Jag är tacksam över att jag vågar vägra ångest. Ångest är bara destruktivt.
  • Jag är tacksam över att jag känner mig lugn och trygg med min fortsatta livsstil. Jag älskar ju det här livet. Det är balans åt alla håll.
  • Jag är tacksam över att jag kan avsluta en ganska tung dag med att känna glädje över att vara hemma och tacksam över livet.
  • Jag är också tacksam över att jag nu ska krypa ne ri sängen med vetskapen om att imorgon väntar roliga saker på mig och jag kommer möta det pigg och utvilad och lite lite solbränd!


(fortsätter att terrorisera er med Italien-bilder )

Kommentera

