Live from Italy

Nu ar vi har. Hela ganget bestar av 16 pensionarer (naja inte riktigt) och sen jag och min sambo samt hans bror och hans sambo. Gardagen bestod enbart av att ta sig hit. Forst med flyg och sedan en fyra timmars bussresa. Maten igar var ganska katastrofal, men jag gjorde en deal me dmig sjalv att den val fick vara det och idag har rutinerna aterkommit. Mat ska vara bra for kroppen.

Idag har vi gatt pa guidad stadsvandring, sant som ja aldrig brukar gora annars och vi travade i maklig takt runt i lilla Sorrento i tva timmar. Avnjot en fantastisk ”Homemade pasta frutti di mare”. Jag hoppa skunna kicka igang hotellets wifi pa min barbara och bjuda pa lite bilder. Vi har balkong ratt ut over vattnet och vaknade imorse med vulkanen Vesuvius pa andra sidan havet. Fantastiskt vackert!

Imorgon hoppas jag komma ivag pa en liten loptur, langs med bargens branta vindlande vagar. Dte kan bli fruktansvart jobbigt. En av gubbarna med pa resan berattde att han gjort 15 lidingolopp och ett antal marathon, dessvarre springer han inte langre, fatta coolt loparsallskap annars!

Livet kanns liksom helt okej..

Etiketter: , ,

3 svar to “Live from Italy”

  1. Cissi Says:

    Inte alls avis… nej nej!
    Ska vi våga oss på outdoor x-training på söndag? eller måndag kanske? 🙂

  2. stockholmkat Says:

    Gött! Jäkligt najs att kombinera träning med semester, blir liksom..lyxträning 🙂 MEN, den ska vara kravlös! Ha det fint!

  3. Running girl Says:

    Låter underbart. Hoppas resten av resan blir lika bra som idag.

Kommentera

