Mot Italien!

Jaha, livet tycks gå vidare, trots svårtytt plus på vågen imorse. Himlen har inte fallit ner och planet till Italien ska tydligen lyfta, enligt plan. Det verkar som om dagens viktresultat inte stört jordens gång. Dt evar ju skönt det, i alla fall.

Nu väntar Sorrento, Italien på mig. Jag ska njuta fullkomligt. Både utav lite sol, värme och lediga dagar. Men också av svettiga löppass i den förvarnade backiga terrängen. Kul! Efter alla backintervaller så borde jag veta hur man tar sig ann en backe.

Är lite nervös inför hur kosten kommer bli där nere. När jag hör Italien ser jag enorma portioner utav pasta och nygräddad pizza framför mig. Hjälp! Men det kommer nog gå bra. Jag ska äta enligt bli-nöjd-inte-proppmätt-metoden.

Datorn är med, kommer förhoppningsvis kunna uppdatera lite då och då. Ska fota massor! Nu ska jag bara försöka få igen min väska, som jag packat för minst en månads frånvaro, man kan aldrig ha för mycket kläder med sig..

Ciao!

Etiketter:

7 svar to “Mot Italien!”

  1. coyntha Says:

    Ha det så kul och njut!!
    Det kommer att gå bra med träningen och kosten….
    japp!
    Kram

  2. therese Says:

    Se till att njuta utav den här resan nu! kram!

  3. fanny Says:

    måste bara säga att du skriver så fantastiskt bra! jag blir helt besatt av din blogg! känner igen mig i så många tankar och känslor, jag håller också på att trimma till kroppen och ja, det går verkligen uppåt och neråt!
    ville bara att du ska veta att du är GRYM och du inspirerar så bra! tack du!

    hoppas du får en kanonresa nu!

  4. MiniZillen Says:

    Du bör nog uppdatera dina länkar till bloggar…endel är inte aktiva längre 😉

  5. frida Says:

    Vad härligt för dig/er! Skippa onödigt bröd till maten och njut av varje pasta och pizza tills magen är lagom.

    Du resonerar så bra med minus eller inte, blir glad och trygg (med anledning av mina egna siffror) av att läsa det :).

  6. Anonym Says:

    Kan varjefall glädja dig med att efter vad jag har hört så är italiens pizzor inget att ha 😉

  7. soffan Says:

    Trevlig resa!!

Kommentera

