Maten går enligt planen.

Det var helt underbart att komma hem efter löpcirkel och föreläsning i skolan till lagad lunch. Underbara sambo! En rejäl pannbiff med stekt egengjord potatissallad och en tomat. En perfekt storlek på lunch då jag blev nöjd, men inte mer. Kände mig dessutom härlgt hungrig när jag kom hem. Inte vrålhungrig, men precis lagom. Åt, precis som planerat litet mellanmål under föreläsnigen också, köpe-smoothie och en apelsin. Perfekt.

Nu blir det ett litet mellanmål innan det är dags att ta sig till stallet och min fina häst.

Etiketter: ,

Ett svar to “Maten går enligt planen.”

  1. smalajessica Says:

    Hej!
    Jag har bytt blogg och finns nu inne på smalajessica.wordpress.com istället för smalajessie.blogg.se. Ha en trevlig dag och hoppas du tittar in!

    Peppkramar!

Kommentera

