Hade det här varit en dag då jag fick gör vad jag vill..

..då hade jag inte gjort någonting alls.
Jag har ingen lust!

Men jag har tenta på fredag (ångest som vanligt) och träning med min PT klockan fem (trött och osugen) och en häst som måste få någon som helst uppmärksamhet (jag ooorkar inte!).

Så pepp är jag idag.
Kul tjej.

5 svar to “Hade det här varit en dag då jag fick gör vad jag vill..”

  1. Angie Says:

    Kämpa på! Heja heja! Alla har vi våra dåliga dagar, det är mänskligt. Det positiva i kråksången är att det känns bättre imorgon.

  2. Carin Says:

    Man kan inte vara på topp jämt! Tentaångest kan emellertid ta död på det mesta – själv fick jag gå i terapi för att hitta en balans avseende min prestationsångest. Ägnade mer tid åt att ha ångest över att behöva plugga än vad jag de facto lade ner på att göra detsamma…..

    Läste om din kanontid på milen – grymt imponerad!

    Kram Carin

  3. Osterberg Says:

    uscha, jag känner likadant idag =/

  4. Ulrika Says:

    Vet du. Det är helt ok att vara så’n ibland. Och det går över. Var bara extra snäll mot dig själv just idag så brukar det fixa sig.

  5. JoHo Says:

    Åh… nu är ju dagen nästan slut… jag HOPPAS att du hittade lite ork och kom iväg på dina ”måsten” och att de kändes roliga när du väl var där!

    …och som sagt. Imorgon är en ny och bra dag! Peppkram!

Kommentera

