20-dagars utmaningens sista dag.

Såhär ser det ut inför dagens sista pass. (Som någon uppmärksammade fick vi en bonusdag iom att det ju är 21 dagar mellan 5-25 april, my bad!

Jag har uppdaterat ganska dåligt, mycket med tanke på att det har gått lite upp och ner för mig den senaste veckan. Men, såhär ser det alltså ut:

16/20 1 km/dag gång/löpning
2/2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3/3 intervallpass
20/20 dagar med 4
saker varje dag att vara tacksam över
4/5
stretch/avslappningspass
6/6 morgonträningspass
6/7
träningspass längre än 60 minuter
80/8
x 10 km
5/9
minuter höga knän
10/10 km i ett och samma pass
2/11
minuter i jägarvila
8/12
minuter i plankan
7/13
minuter ”hoppa hopprep”
35/14 trappor ska betas av
18/15 stycken träningspass
5/16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
170/17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
152/18
x 10 armhävningar.
0/19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
15/20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande (alkohol?).

Som ni ser finns det några saker jag missat, några grejer ska jag dock fixa idag. Men jag får nog erkänna att jag inte fokuserat tillräckligt mycket på denna månads utmaning, desto gladare är jag att höra att flera utav er har gjort det! Jättebra jobbat!

Etiketter:

4 svar to “20-dagars utmaningens sista dag.”

  1. Lillis Says:

    Hej!
    Har precis hittat o läst din blogg o blev så imponerad! Vilken klok inställning du har! Nu har jag fått inspiration att bli av med mina sista kilon. Tack! Fortsätt att träna och klara dina utmaningar så kommer du att fixa det här! 🙂 Kram

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Nu har jag också gjort min slutrapportering angående utmaningen 🙂
    Du kan läsa den här: http://wellbeingofme.blogg.se/2010/april/slutrapportering-angaende-utmaningen.html

    Tack för att sammanställde denna utmaning som har gett mig så mycket!

    (Och JA, jag vill allt påstå att jag klarade utmaningen 😉 !)

  3. ordillusioner Says:

    Bra jobbat! Och tack för att du satte ihop den här utmaningen. Tror jag behövde den för att få upp min träningspassion lite. Även om jag har svurit lite under utförandet av några punkter har jag inte för en enda sekund ångrat att jag tog mig an den. Att jag anser mig ha klarat den är bara grädde på moset faktiskt 🙂

    Min sammafattning finns här http://ordillusioner.wordpress.com/2010/04/25/punktsammanfattning/
    och http://ordillusioner.wordpress.com/2010/04/25/sammanfattning-av-atatranakampas-20-dagars-utmaning/

  4. therese Says:

    jag klarade den inte tyvärr!! 😦

Kommentera

