Nytt på Ica

Vad roligt att mitt Ica fixat salladsbuffé om man vill köpa något snabbt men vill välja själv. Tummen upp för det!

Etiketter: ,

8 svar to “Nytt på Ica”

  1. Märta Says:

    Åh, vilken ica är det? Vet du vilka andra ica i sthlm som har så? Har aldrig sett det förut…

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Det har inte jag heller, kanske kommer på flera ställen?
      Det här var iaf på Ica i Sundbyberg, precis vid Sats. 🙂

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Oj gud så bra! Det såg ju riktigt fräscht & bra ut.
    Jag får ta och undersöka om detta finns i någon av ica’s butiker här i Lund också! 🙂 Hoppas.

  3. Miranda Says:

    Snyggt och smidigt! Vilken ICA?? 🙂

  4. Katten Says:

    Wow, det vill jag också ha på mitt ICA!
    Vill passa på att säga att jag verkligen gillar din uppriktiga och kämparinriktade blogg!

Kommentera

