Målet för dagen:

Vi tar det ett steg i taget. Målet för den här dagen blir att äta tills dess att jag är nöjd och sluta sen. Inte överäta.

Idag ser jag fram emot löpcirkel vid lunch. Alltid lite skräckblandad förtjusning inför pass som kan bli hur tuffa som helst och som jag inte kan kontrollera innehållet på.

Känner mig glad idag!

2 svar to “Målet för dagen:”

  1. JoHo Says:

    Åh, nu blev jag också glad! Vilken inställning 🙂

  2. Tove Says:

    Mycket proteinrik kost med få kolhydrater brukar hjälpa mig ifrån att överäta och småäta. Lycka till!

Kommentera

