Inspirerande.

Är det inte helt fantastiskt hur stora förändrningar man faktiskt kan göra med sig själv och sin kropp? Personerna i videon ovan är ju helt otroligt inspirerande! Hittade den här.

Etiketter: ,

4 svar to “Inspirerande.”

  1. therese Says:

    Herregud säger jag bara! Pepp

  2. Thea Says:

    Det där var verkligen inspirerande. Jag vill bara ut och köra ett riktigt hårt träningspass.

  3. frida Says:

    Läste ditt tidigare inlägg om att vara perfekt. Jag blir berörd och imponerad över ditt mod att skriva om hur ledsen du kände dig, hur du tänkte om dig själv och över din ärlighet. Det är många som tänker och känner såhär och jag tror att fler behöver våga skriva om up´s and down´s också. Inte bara träningsglädjen utan verkligheten. Du är fin du. Tack för dina ord om min föreläsning! Det var fint att träffa dig.

  4. Lotta Says:

    Riktigt peppande att se!

Kommentera

