Underbara, fina kropp.

Min kropp är rätt så fantastisk. Trots en helg med dryga fem timmars träning och lite för lite sömn natten till idag, så vaknar jag och känner mig pigg och taggad inför löpcirkeln. Underbara, fina kropp!

Nu kör vi!

7 svar to “Underbara, fina kropp.”

  1. emliscious Says:

    du var grym i helgen ju!!!!!!!
    och helgen var grym =) men idag är det en ny dag =)

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Så roligt att träffa dig i helgen! Tror mitt pannben växte fem cm på BBC passet varje gång jag hörde någon eppande ropa mitt namn, jag vet att du var en av dem, tack!
      En ny härlig, solig dag, fantastiskt va?

  2. Nilla Says:

    Det samma, det samma! Kul som sjutton! Och visst ses vi på fredag igen!
    //P

  3. coyntha Says:

    Oj så bra!!! Att har tränat redan imorse efter helgen!!! Bra jobbat!
    Vad är löpcirkeln?
    Det var jättekul att träffatdig.
    Nu börjar vi en ny vecka med massa roliga träningar.
    Kram kram.

    • ÄtaTränaKämpa Says:

      Tack detsamma, hur gick det med huvudvärken förresten?
      Löpcirkeln är helt enkelt löpträning i grupp via Sats, vi kommer ha olika upplägg på varje pass, men med mycket fokus på teknik. Ska bli jätteroligt!

  4. JoHo Says:

    Åh, HELT rätt… underbara, fina, kropp!! Mer så. Jättekul att träffas i helgen! 🙂

Kommentera

