Nu sätter vi igång igen..

Pilates!

Skickat från min Nokia-telefon

6 svar to “Nu sätter vi igång igen..”

  1. Jennie Says:

    Hej!
    Grattis till din enormt duktiga insats !! Snubblade över din blogg och det ska bli roligt att följa din resa 🙂 Jag själv håller på att ta bort några kg .. inte lika många som dina men det är ändå en jobbig resa man har framför sig !! Så lätt att bara strunta i det och falla för frestelsen … Men vi ger inte upp !!!

    Kämpa på och lycka till !!!!

  2. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    Jag har upptäckt en liten sak 😛 Det står att 20dagars utmaningen pågår 5-25 april. Det blir 21 dagar! Hur är ”reglerna”? Har man den 25te på sig också? Hur är det tänkt? 🙂

  3. Dessi Says:

    Ååh! Jag är så avundssjuk! Läser överallt om hur hårt ni tränat och så mycket människor ni träffat. Och goodie-bagen verkar vara riktigt schysst! Gillar färgen på den där Craft-tishan!

    Det ska bli kul att läsa mer om ditt BBC senare! 🙂

    kram!

  4. Johanna Says:

    Det var supertrevligt att träffas i helgen! Bra kämpat!!

  5. ida Says:

    ååh vad jag är avis på er alla som varit på bbc.. får nog se till att va med nästa år…

  6. Lotta Says:

    Jättekul att träffa dig, och hoppas att vi ses snart igen!!! Jag smet iväg innan Fridas föreläsning tyvärr, men jag hade ett 6lm-lopp att avverka.. 😉

Kommentera

