Jag är ju rätt grym, ändå.

Åh, jag vill verkligen få gotta mig i detaljer och bilder från helgens grymma event. jag har mycket att rapportera, var så säker.

Men jag kom precis hem från ett bilbyte/köp (herregud, vad har jag gjort, har jag bytt bil?!) och min väckarklocka ringer fem i sex imorgon bitti. Jag ska nämligen infinna mig på Sats kvart i sju, för premiär med löparcirkeln jag anmält mig till. Man hade ju kunnat tänka sig en bättre tajming, min kropp hade nog också kunnat tänka sig en vilodag/sovmorgon imorgon. Men icke. Hur jag ska kunna röra mig överhuvudtaget med den här träningsvärken ska dock bli intressant.

Jag får köra en utvärdering av veckan imorgon. Jag kan ju redan nu skvallra om att kosten den här helgen inte direkt varit enligt plan. Men som sagt, det ska jag svära över imorgon. Nu ska jag sova och vakna fylld med energi imorgonbitti. (Man kan säga att jag har kolhydratladdat ordentligt öve rhelgen för att ha ork till imrogon med. Haha.)

Hur trött och sliten jag än kommer vara, så känner jag mig jätteladdad och fylld av förväntan över att ge mig ut på okänt vatten. Jag menar, en löparcirkel, jag är stolt över mitt mod att våga göra saker som är utanför min comfortzoon.

Jag är ju rätt grym ändå.


Jag bjuder dock på en svettig bild från helgen. Fylld av glädje och endorfiner efter Tessans grymma spinningpass

Etiketter:

Ett svar to “Jag är ju rätt grym, ändå.”

  1. Johanna Says:

    Du är ju supergrym!

Kommentera

