Ett litet livstecken..

Jag lever. Dagen har varit kanon. Jag har ont i hela kroppen och värre kommer det förmodligen kännas imorgon. (I love.) Roligt att träffa så många härliga människor idag, och er jag inte hunnit prata med än, vi har morgondagen på oss! (Jag är dock rätt dålig på ansikten, så verkar jag inte fatta vem du är, så påminn mig!)

Jag orkar dock inte formulera mig mer utförligt än så idag, imorgon lovar jag att komma med rapport. Efter andra halvan av BBC och ett bilbyte.

Kärlek och tacksamhet!
Nu är det dags för sängen (som ekar ovant tomt när min sambo är bortrest över helgen). Finns nog inget kroppen vill ha mer än sömn just nu..
God natt!

Kommentera

