Oups…

Nej, fy skäms. Idag har jag varit en olydig viktminskare, men kanske framförallt en olydig utmanare, om man nu kan säga så.

Jag har brutit en del i min utmaning. När mensvärken från helvetet kom på besök, så var det som om inget på denna jord hade kunnat hålla mig ifrån choklad (brownie) OCH glass (7/11:s mjukglass).

Vad hände med 20 dagar utan något utav det ovanstående?
Ja, jag vet inte riktigt, alla goda intentioner och den benhårda viljan tog semester. Hade jag inte haft min utmaning, som jag anser att jag om någon borde följa benhårt, så hade jag inte gjort annat än ryckt på axlarna och lagt glass + browni under kategorin ”Energiladdning inför träningshelg” men nu tycker jag att det är lite värre.

Men, jag tänker å andra sidan inte gräma mig alltför mycket över det här. Jag måste dock erkänna för er alla att jag syndat, så att ni vet. Så kan jag ju på samma gång erkänna att gårdagens middag blev två 10 kronors hamburgare från donken och en gorbys pirog!

Herregud, vilken renlevnadsmänniska, va?

P.S. Kan berätta att Gorbys piroger INTE är lika goda som jag tyckte att de var för typ 15 år sedan..De smakar ingenting. D.S.

Etiketter: ,

3 svar to “Oups…”

  1. Erica ung fru och tvåbarnsmamma Says:

    Hoppas du har en fin fredag=) Här hemma i norrland har solen kikat fram idag och man tror knappt att det är sant! Lycka!

    Jag tänkte be dig om hjälp med en liten sak, jag har blivit uttagen som en av 15 kandidater som tävlar om att bli modell för en dag.

    Snälla rösta på mig ERICA, nr 6 och hjälp mig vinna! http://www.paulamyo.com/info/modelltavling/

    I min blogg finns en pågående tävling där alla som röstar på mig kan vinna ett valfritt namn/budskapssmycke! Bara skriv en liten kommentar så är du med=)

    Om du hjälper mig så lovar jag att jag blir fantastiskt glad! Snälla=) Detta är väl enda chansen för en tvåbarnsmorsa att ”leka” modell=)

    KRAM/ Erica

  2. Dessi Says:

    Det gööör inget! :)Du är så jäkla grym ändå! OCH: Jag är precis likadan! Första dagen på mensen så har jag SKITSVÅRT för att låta bli godis. Undrar varför det är så?!

  3. Frida Says:

    haha det var lite roligt med Gorbys, jag och en kompis diskuterade detta igår och sa exakt samma smak, de är inte alls lika goda som man tyckte innan 🙂

    Och fortsätt kämpa, vi är iallafall två som fuskat en gång då en glass slank ner i min strupe förra vecka 🙂

    Lycka till i forsättningen

Kommentera

