Det kanske är dags att presentera sig på riktigt.

Jag har ju varit lite halvanonym ända sedan starten av den här bloggen. I början fick ni inte se bilder på mitt ansikte, men det dröjde ju inte alltför länge innan jag tyckte att det var på tok för tråkigt.

Nu börjar det kännas ganska löjligt att alltid vara ”ÄtaTränaKämpa” och inte ha något eget namn.

Eftersom jag dessutom kommer ha på mig en extremt cool pch kreativ (haha) namnskylt (jag ska visa bilder..) under helgens BBC, så är det väl på tiden att jag presenterar mig.

Hej, jag heter Ella!

(Jag har dock en känslan av att det här outandet som känns som ett rätt stort steg för mig, inte är någon direkt big deal, för resten av internet. Så jag har försonats med tanken på att avslöjandet av mitt namn inte kommer vara hetaste nyheten i bloggsfären, direkt. Haha. Ett stort steg för människan, men ett litet steg för mänskligheten, typ..)

8 svar to “Det kanske är dags att presentera sig på riktigt.”

  1. minendie Says:

    Hej Ella! Jag tycker iaf att det är jättekul att få veta vad du heter. Själv heter jag Therese, hejhej! 🙂

  2. JoHo Says:

    Hej Ella, kul att få veta ditt namn! Vi ses imorgon 🙂

  3. Alis Says:

    Hej Ella!

  4. Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi Says:

    HEJ ELLA! 😉

  5. Mia Says:

    Hej ELLA!

    Har följt dig ett tag nu och du ger mig sån inspiration! Ska ner från 107 till 75 hade jag tänkt och har börjat ta bilder precis som du. Har dock inte kommit så lång som till en blogg..ännu…

    LYCKA TILL!

  6. Prralin Says:

    Hej Ella! Jag har kikat in här ett par gånger tidigare men inte fått tummen ur och säga hej, så nu passar jag på – när du outar dig och allt. 🙂

  7. Lotta Says:

    Hej Ella!
    Ser fram emot fortsättningen…
    Lotta

  8. Lisa Says:

    Jag säger som Prralin ovan, har börjat följa din blogg men inte sagt hej själv än, så, Hej hej! 😀

Kommentera

