Träningsvärk!

Jag hade glömt hur ont dte kan gra i överkroppen utav träningsvärk.

Är helt underbart stel och öm idag. Det här kommer bli en bra dag.

Etiketter:

4 svar to “Träningsvärk!”

  1. Tove Says:

    Ja, träningsvärk är ju bland det bästa att dras med!!
    Besök gärna min nya blogg 🙂

  2. Maggan Says:

    Man blir glad när man läser din blogg:)
    Vilken kämpe du är!!

  3. Hans Says:

    Hej!

    Jag såg att du länkade till oss på Nyfiken vital i tidigare inlägg.

    Stort tack för det.

    Verkligen viktigt eftersom den inte har budget i närhten av att marknadsföring ska vara möjligt utan allt går till innehåll. Alla bloggar som tipsar är därför viktigt.

    Jag ska leta rätt på en bra artikel som passar din blogg att ge den en ”Nyfiken vital rekommenderar” från. Liknande den vi har t.ex. till ”Krav” på huvudsidan för ”Nyttig kost” (länkad i högra marginalen).

    Lycka till med din trevliga träningsblogg!
    Hans

  4. Linda Rö Says:

    Hej..
    Håller med föregående skribent… Vilken härlig blogg.. Blir glad och full av insperation.
    Jag har precis kommit igång efter en knä-skada (mindre sådan) Men nästa utmaning vill jag gärna vara med i..
    Ha det underbart!!
    Hälsningar Linda

Kommentera

